Η πιο απροκάλυπτη τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες

0
681
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 3    Average: 4.3/5]

Η τοποθέτηση προϊόντων στις ταινίες τις περισσότερες φορές είναι κάτι παραπάνω από εμφανής και φυσικά αποτελεί μέρος του μάρκετινγκ. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες που το έκαναν απροκάλυπτα και χωρίς λόγο ή μάλλον χωρίς να το δικαιολογεί η εξέλιξη τους.

Σε ένα ακόμα διασκεδαστικό βιντεάκι, βλέπουμε όλες εκείνες τις περιπτώσεις στις οποίες το προϊόν εμφανίζεται μπροστά στα μάτια του θεατή, σαν να παρακολουθεί διαφήμιση. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις η τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες, ξέφυγε από τα όρια και κατάφερε να γίνει πιο πολύ… telemarketing.

Δείτε στο βιντεάκι που ακολουθεί ποια είναι η πιο απροκάλυπτη τοποθέτηση προϊόντων σε ταινίες


– Περισσότερα σχετικά θέματα, μπορείτε να δείτε:

Cineramen
Νίκος Δρίβας

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.