[line]
[dropcap]Τ[/dropcap]α τεχνικά χαρακτηριστικά σε ταινίες μπορούν να καθορίσουν πολλά για την εντύπωση που θα αφήσει στους θεατές και σίγουρα παίζουν μεγάλο ρόλο στην διαμόρφωση τους. Ένα από αυτά είναι και η χρήση των χρωμάτων (αναλόγως και το είδος ή τα χαρακτηριστικά τους) και πως θα ενσωματωθούν στο περιεχόμενο των εκάστοτε ταινιών.
Σε μερικές εικόνες παρακάτω (και με την βοήθεια του Taste of Cinema) βλέπουμε ποιες είναι οι πιο “έγχρωμες” ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου, δηλαδή εκείνες που είχαν την πιο ατμοσφαιρική χρήση τους μέσα στο περιεχόμενο τους και σίγουρα τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, ακόμα και αν μερικές από αυτές δεν ήταν τόσο καλές όσο θα περίμενες κανείς. Εδώ ωστόσο εξετάζονται μόνο τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και το πόσο ατμοσφαιρικές είναι.
Αυτές είναι λοιπόν οι πιο “έγχρωμες” ταινίες στην ιστορία του κινηματογράφου:
– The Proposition (John Hillcoat, 2005)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/The-Proposition-John-Hillcoat-2005.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– The Pillow Book (Peter Greenaway, 1996)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/The-Pillow-Book-Peter-Greenaway-1996.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– The Fountain (Darren Aronofsky, 2006)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/The-Fountain-Darren-Aronofsky-2006.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– The Fall (Tarsem Singh, 2006)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/The-Fall-Tarsem-Singh-2006.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– The Adventures of Robin Hood (Michael Curtiz and William Keighley, 1938)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/The-Adventures-of-Robin-Hood-Michael-Curtiz-and-William-Keighley-1938.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Sympathy for Lady Vengeance (Park Chan-wook, 2005)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Sympathy-for-Lady-Vengeance-Park-Chan-wook-2005.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Shanghai Triad (Zhang Yimou, 1995)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Shanghai-Triad-Zhang-Yimou-1995.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Seom (Kim Ki-duk, 2000)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Seom-Kim-Ki-duk-2000.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Only Lovers Left Alive ( Jim Jarmusch, 2014)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Only-Lovers-Left-Alive-Jim-Jarmusch-2014.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Only God Forgives (Nicholas Winding Refn, 2013)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Only-God-Forgives-Nicholas-Winding-Refn-2013.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Mishima: A Life in Four Chapters (Paul Schrader, 1985)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Mishima-a-Life-in-Four-Chapters-Paul-Schrader-1985.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Melancholia (Lars von Trier, 2011)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Melancholia-Lars-von-Trier-2011.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Foxcatcher ( Bennett Miller, 2014)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Foxcatcher-Bennett-Miller-2014.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Far Away, So Close (Wim Wenders, 1993)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Far-Away-So-Close-Wim-Wenders-1993.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Dreams (Akira Kurosawa, 1990)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Dreams-Akira-Kurosawa-1990.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Tree of Life (Terrence Mallick, 2011)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Tree-of-Life-Terrence-Mallick-2011.png” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Cloverfield (Matt Reeves, 2008)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Cloverfield-Matt-Reeves-2008.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Barry Lyndon (Stanley Kubrick, 1975)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/Barry-Lyndon-Stanley-Kubrick-1975.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– A Tale of Two Sisters (Jee-woon Kim, 2003)
[image type=”none” float=”none” src=”https://www.cineramen.gr/wp-content/uploads/2015/08/A-Tale-of-Two-Sisters-Jee-woon-Kim-2003.jpg” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover”]
– Πριν τις ταινίες, μπορείτε να δείτε περισσότερα σχετικά θέματα:
[author title=”Cineramen” author_id=””]
[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]
[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]
[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]
[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]
[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]