Η σειρά που… διέλυσε τον αλγόριθμο του Netflix

0
312
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 2    Average: 3/5]

Οι σειρές (κυρίως) αλλά και μερικές ταινίες τα τελευταία χρόνια είχαν φέρει σε σταθερά ανοδική πορεία το Netflix και μια σειρά κατάφερε να γίνει επιτυχία από μια (ας την πούμε) σπόντα.

 

Το “Norsemen” ή στα ελληνικά «Βίκινγκς για κλάματα» δεν ήταν και τόσο προσιτό για τον αλγόριθμο που προτείνει σειρές και ταινίες το Netflix και έτσι θα ήταν καταδικασμένο να μείνει στην αφάνεια. Ωστόσο, ο Anders Tangen, παραγωγός της έκανε μια κίνηση ματ. Τρεις εβδομάδες πριν το λανσάρισμα της 18ης Αυγούστου 2017, ο Tangen ξεκίνησε μία καμπάνια μέσω του Facebook με αναρτήσεις που περιείχαν έξι διαφορετικά κλιπάκια 20-25 δευτερολέπτων από την σειρά μαζί με έναν σύνδεσμο προς την επίσημη ιστοσελίδα του “Norsemen” ή την μιντιακή κάλυψη. Για την επιλογή δε της πιο πετυχημένης καμπάνιας χρησιμοποίησαν κοινό και την μέθοδο Α/Β testing ως τακτική ελέγχου.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες η καμπάνια κόστισε 18.500 δολάρια (χρήματα που επένδυσαν ο Tangen και οι υπόλοιποι παραγωγοί) και ήταν άκρως στοχευμένη διαχωρίζοντας το κοινό σε εφτά target groups διαφορετικών περιοχών, όπως τα Λος Άντζελες, Μαιάμι, Νέα Υόρκη, Σικάγο, Μινεσότα, Ουισκόνσιν, Νότια Ντακότα.

Αυτό πέτυχε απόλυτα, μιας και μετά από 28 ημέρες, περίπου 2 εκατομμύρια βίντεο και 6.000 ακολούθους της σειράς, ο αλγόριθμος του Netflix άρχισε να εμφανίζει την σειρά στα προτεινόμενα.

Cineramen
Νίκος Δρίβας

Νίκος Δρίβας

Facebook Twitter Google+

Δημιουργός και συντάκτης του www.cineramen.gr αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά

Share

Δείτε ακόμα στο Cineramen

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.