Πόντιοι: Νew Generation – Κριτική Ταινίας

4
945

Διάρκεια: 101′

Πρωταγωνιστούν: Παύλος Κοντογιαννίδης, Παναγιώτης Ψωμιάδης, Μάρκος Λεζές, κ.α.
Όλα ξεκινούν όταν ο Παναγιώτης Ψωμιάδης ως φιλόπατρις εμπιστεύεται τον καλό του φίλο και μεγάλο σκηνοθέτη Χαριτίδη (Παύλος Κοντογιαννίδης) να μεταφέρει στο «πανί» το βιβλίο που έχει γράψει με τις περιπέτειες των γονιών τους: 2 παιδιά γίνονται μάρτυρες μίας μαφιόζικης συμπλοκής και της απόκρυψης ενός θησαυρού σε έναν ελαιώνα. Μετά από χρόνια τα δύο αγόρια, που έχουν γίνει άντρες πια, πνιγμένοι από χρέη και υποχρεώσεις αποφασίζουν να ψάξουν τον θησαυρό. Στον ελαιώνα όμως έχει χτιστεί ένα γυναικείο μοναστήρι. Τώρα θα πρέπει να σκαρφιστούν έναν τρόπο να μπούνε στο μοναστήρι και να ανακαλύψουν τον θησαυρό!
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 0 / 5
Είχαμε που ειχαμε το ανεκδιήγητο remakesequel (ότι ήταν, τέλοσπάντων) του Ρόδα Τσάντα και Κοπάνα, έχουμε μια ακόμα άθλια ταινία από τον Όμηρο Ευστρατιάδη, το Πόντιοι: Νew Generation. H ταινία όχι απλά δεν βλέπεται, αλλά όποιος την αντέξει ολόκληρη είναι ήρωας. Μιλάμε για χιούμορ χειρίστου επιπέδου με αστεία που και παιδί δημοτικού θα θεωρούσε εντελώς “κρύα”, τραγική σκηνοθεσία και φυσικά μερικούς αξιόλογους γνωστούς ηθοποιούς να ξεφτιλίζονται χωρίς λόγο. Προσωπικά, λυπήθηκα περισσότερο τον Παύλο Κοντογιαννίδη, ο οποίος είναι πολύ καλός ηθοποιός και χαραμίζεται σε τέτοιες ταινίες. Χαρακτήρες αντιπαθέστατοι (όλοι τους καρικατούρες) και αφόρητα ενοχλητικοί σε πολλά σημεία και ατάκες που είναι ικανές να εξοργίσουν όσο δεν πάει τον θεατή. Σχεδόν, οι μισοί ηθοποιοί και χαρακτήρες είναι από το περσινό Ρόδα, τσάντα και κοπάνα. Είπαμε να στηρίζουμε τις Ελληνικές ταινίες (και ειδικά αυτή την εποχή), ωστόσο η συγκεκριμμένη όχι απλά δεν βλέπεται, αλλά με τέτοιες αρπαχτές ο Ελληνικός κινηματογράφος πάει πολλά χρόνια πίσω. Καλό θα είναι λοιπόν, όποιος θέλει να αγνοήσει την εν λόγω ταινία, διότι το Πόντιοι: Νew Generation, αποτελεί ισχυρή δοκιμασία για τα νεύρα του θεατή.

4 ΣΧΟΛΙΑ

    • Αφού ρωτάς, ναι τον προχωράει! Πέρα από το γέγονός ότι είναι άστοχη η σύγκριση, ο Κυνόδοντας δεν είναι αρπαχτή,έχει κάτι να δείξει (έστω και ακραίο) και επίσης για να προταθεί για Όσκαρ Ξενόγλωσσης ταινίας και να αναγνωρίζεται παγκοσμίως ως μια από τις ταινίες της χρονιάς κάτι έχει να λέει αυτό…

  1. Ανόμοια πράγματα ο παραπάνω ανώνυμος φίλος λέει τώρα…αλλά τέλος πάντων. Το Bottom line πως ο Όμηρος έχει ξεκουτιάνει, αλλά τουλάχιστον ποντάρει τα δικά του χρήματα και όχι του δημοσίου. Καλύτερα να μην έμπαινε στο κόπο ο Όμηρος να κάνει και το Ρόδα και το Πόντιοι. Αχρείαστα εντελώς. Ήθελε βέβαια να καβαλήσει το κύμα μετα τα συνεχόμενα φεστιβάλ 80’s greek movies, αλλά το αποτέλεσμα του σκάσε στη μούρη. Και όχι δεν είναι η συνταγή χαλασμένη…οι καιροί αλλάξανε. Ειδικά για το Ρόδα…τα βλαμμένα που έπαιζαν στη ταινία ήταν για μυδράλιο.

  2. Την δεκαετία του ’80 ο Ευστρατιάδης, μπορεί να ήταν σχετικά καλός αλλά πρέπει να καταλάβει ότι οι εποχές έχουν αλλάξει.Προσπάθησε να ενσωματώσει στην εποχή μας το “Ρόδα τσάντα και Κοπάνα” αλλά το μόνο που έκανε ήταν μια ταινία η οποία δεν βλεπόταν!!Ο Μπαφαλούκας και ο Λάνθιμος είναι σκηνοθέτες.Με όλη την σημασία της λέξης, και διεθνώς αναγνωρισμένοι!Κι αντί να προωθούνται οι ταινίες τους, προωθούνται ταινίες του στυλ “Ρόδα” και “Πόντιοι”…Αλλά γι’αυτό, φταίει η TV και το ψευτο-star-system της Ελλάδας.Κρίμα για τον πολιτισμό μας!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.