Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024
Cineramen Rebranded Logo

Φανατικοί του κινηματογράφου με αγάπη για κριτικές, αφιερώματα και πρόσφατες ειδήσεις από το χώρο της μεγάλης και της μικρής οθόνης, αλλά και από τον κόσμο των videogames. 🎥🍿👾

ΑρχικήΕιδήσειςΗ shortlist με τις υποψήφιες ταινίες για Oscar Ξενόγλωσσης Ταινίας 2017

Η shortlist με τις υποψήφιες ταινίες για Oscar Ξενόγλωσσης Ταινίας 2017

Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]
Βαθμολόγησε το άρθρο
[Total: 0 Average: 0]

[line]

[dropcap]K[/dropcap]άθε χρόνο τα Oscar παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και καταφέρνουν να προσφέρουν αρκετές όμορφες στιγμές και όπως γίνεται πριν από κάθε βράβευση υπάρχουν οι σχετικές προεπιλογές σε κάθε κατηγορία.

Είναι μια ακόμα ενδιαφέρουσα χρονιά για τα φετινά βραβεία και βγήκε η shortlist με τις υποψήφιες ταινίες για Oscar Ξενόγλωσσης Ταινίας 2017, όπου σίγουρα θα υπάρξει μεγάλος ανταγωνισμός, με την Ελληνική συμμετοχή να είναι το Chevalier, ανάμεσα σε 85 ταινίες.

Στην ταινία μια παρέα αντρών επιστρέφει από χειμερινή εκδρομή ψαρέματος σε ένα γιοτ και εγκλωβίζεται στο σκάφος, έπειτα από μια μηχανική βλάβη κάπου στον Σαρωνικό. Για να σκοτώσουν την ώρα τους θα καταπιαστούν με ένα αυτοσχέδιο παιχνίδι που ονομάζεται Chevalier, που είναι τόσο διασκεδαστικό, όσο και βαθιά ανταγωνιστικό, και όπου κανείς δεν επιτρέπεται να κατέβει από το σκάφος, αν δεν ανακηρυχτεί ο νικητής.

Στο Chevalier πρωταγωνιστούν οι Βαγγέλης Μουρίκης, Μάκης Παπαδημητρίου, Σάκης Ρουβάς, Γιώργος Κέντρος, Γιώργος Πυρπασόπουλος, Πάνος Κορώνης.

Αυτή είναι η shortlist με τις υποψήφιες ταινίες για Oscar Ξενόγλωσσης Ταινίας 2017:

Albania, “Chromium,” Bujar Alimani, director;

Algeria, “The Well,” Lotfi Bouchouchi, director;

Argentina, “The Distinguished Citizen,” Mariano Cohn, Gastón Duprat, directors;

Australia, “Tanna,” Bentley Dean, Martin Butler, directors;

Austria, “Stefan Zweig: Farewell to Europe,” Maria Schrader, director;

Bangladesh, “The Unnamed,” Tauquir Ahmed, director;

Belgium, “The Ardennes,” Robin Pront, director;

Bolivia, “Sealed Cargo,” Julia Vargas Weise, director;

Bosnia and Herzegovina, “Death in Sarajevo,” Danis Tanovic, director;

Brazil, “Little Secret,” David Schurmann, director;

Bulgaria, “Losers,” Ivaylo Hristov, director;

Cambodia, “Before the Fall,” Ian White, director;

Canada, “It’s Only the End of the World,” Xavier Dolan, director;

Chile, “Neruda,” Pablo Larraín, director;

China, “Xuan Zang,” Huo Jianqi, director;

Colombia, “Alias Maria,” José Luis Rugeles, director;

Costa Rica, “About Us,” Hernán Jiménez, director;

Croatia, “On the Other Side,” Zrinko Ogresta, director;

Cuba, “The Companion,” Pavel Giroud, director;

Czech Republic, “Lost in Munich,” Petr Zelenka, director;

Denmark, “Land of Mine,” Martin Zandvliet, director;

Dominican Republic, “Sugar Fields,” Fernando Báez, director;

Ecuador, “Such Is Life in the Tropics,” Sebastián Cordero, director;

Egypt, “Clash,” Mohamed Diab, director;

Estonia, “Mother,” Kadri Kõusaar, director;

Finland, “The Happiest Day in the Life of Olli Mäki,” Juho Kuosmanen, director;

France, “Elle,” Paul Verhoeven, director;

Georgia, “House of Others,” Rusudan Glurjidze, director;

Germany, “Toni Erdmann,” Maren Ade, director;

Greece, “Chevalier,” Athina Rachel Tsangari, director

Hong Kong, “Port of Call,” Philip Yung, director;

Hungary, “Kills on Wheels,” Attila Till, director;

Iceland, “Sparrows,” Rúnar Rúnarsson, director;

India, “Interrogation,” Vetri Maaran, director;

Indonesia, “Letters from Prague,” Angga Dwimas Sasongko, director;

Iran, “The Salesman,” Asghar Farhadi, director;

Iraq, “El Clásico,” Halkawt Mustafa, director;

Israel, “Sand Storm,” Elite Zexer, director;

Italy, “Fire at Sea,” Gianfranco Rosi, director;

Japan, “Nagasaki: Memories of My Son,” Yoji Yamada, director;

Jordan, “3000 Nights,” Mai Masri, director;

Kazakhstan, “Amanat,” Satybaldy Narymbetov, director;

Kosovo, “Home Sweet Home,” Faton Bajraktari, director;

Kyrgyzstan, “A Father’s Will,” Bakyt Mukul, Dastan Zhapar Uulu, directors;

Latvia, “Dawn,” Laila Pakalnina, director;

Lebanon, “Very Big Shot,” Mir-Jean Bou Chaaya, director;

Lithuania, “Seneca’s Day,” Kristijonas Vildziunas, director;

Luxembourg, “Voices from Chernobyl,” Pol Cruchten, director;

Macedonia, “The Liberation of Skopje,” Rade Šerbedžija, Danilo Šerbedžija, directors;

Malaysia, “Beautiful Pain,” Tunku Mona Riza, director;

Mexico, “Desierto,” Jonás Cuarón, director;

Montenegro, “The Black Pin,” Ivan Marinović, director;

Morocco, “A Mile in My Shoes,” Said Khallaf, director;

Nepal, “The Black Hen,” Min Bahadur Bham, director;

Netherlands, “Tonio,” Paula van der Oest, director;

New Zealand, “A Flickering Truth,” Pietra Brettkelly, director;

Norway, “The King’s Choice,” Erik Poppe, director;

Pakistan, “Mah-e-Mir,” Anjum Shahzad, director;

Palestine, “The Idol,” Hany Abu-Assad, director;

Panama, “Salsipuedes,” Ricardo Aguilar Navarro, Manolito Rodríguez, directors;

Peru, “Videophilia (and Other Viral Syndromes),” Juan Daniel F. Molero, director;

Philippines, “Ma’ Rosa,” Brillante Ma Mendoza, director;

Poland, “Afterimage,” Andrzej Wajda, director;

Portugal, “Letters from War,” Ivo M. Ferreira, director;

Romania, “Sieranevada,” Cristi Puiu, director;

Russia, “Paradise,” Andrei Konchalovsky, director;

Saudi Arabia, “Barakah Meets Barakah,” Mahmoud Sabbagh, director;

Serbia, “Train Driver’s Diary,” Milos Radovic, director;

Singapore, “Apprentice,” Boo Junfeng, director;

Slovakia, “Eva Nová,” Marko Skop, director;

Slovenia, “Houston, We Have a Problem!” Žiga Virc, director;

South Africa, “Call Me Thief,” Daryne Joshua, director;

South Korea, “The Age of Shadows,” Kim Jee-woon, director;

Spain, “Julieta,” Pedro Almodóvar, director;

Sweden, “A Man Called Ove,” Hannes Holm, director;

Switzerland, “My Life as a Zucchini,” Claude Barras, director;

Taiwan, “Hang in There, Kids!” Laha Mebow, director;

Thailand, “Karma,” Kanittha Kwunyoo, director;

Turkey, “Cold of Kalandar,” Mustafa Kara, director;

Ukraine, “Ukrainian Sheriffs,” Roman Bondarchuk, director;

United Kingdom, “Under the Shadow,” Babak Anvari, director;

Uruguay, “Breadcrumbs,” Manane Rodríguez, director;

Venezuela, “From Afar,” Lorenzo Vigas, director;

Vietnam, “Yellow Flowers on the Green Grass,” Victor Vu, director;

Yemen, “I Am Nojoom, Age 10 and Divorced,” Khadija Al-Salami, director

[author title=”Cineramen” author_id=””]

[share title=”Share” facebook=”true” twitter=”true” google_plus=”true” linkedin=”true” pinterest=”true” reddit=”true” email=”true”]

[content_band bg_color=”#e4e4e4″ border=”all”] [container] [custom_headline style=”margin: 0;” type=”center” level=”h4″ looks_like=”h4″ accent=”true”]Δείτε ακόμα στο Cineramen[/custom_headline] [/container] [/content_band]

[recent_posts count=”1″ orientation=”horizontal” category=”kritikes”] [recent_posts count=”1″ no_image=”true” orientation=”vertical” category=”trailers” offset=”2″ ]

[recent_posts count=”1″ category=”afierwmata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”themata” no_image=”true”]

[recent_posts count=”1″ category=”eidiseis” no_image=”true”]

 

Νίκος Δρίβας
Νίκος Δρίβαςhttps://www.cineramen.gr
Δημιουργός και συντάκτης του Cineramen αλλά κυρίως φανατικός του σινεμά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΑΚΤΗ